måndag 4 januari 2016

Studsigt!

Snart är jullovet till ända för barnen.
De har haft ett riktigt gott lov med maken, som har haft möjlighet att ha långledigt.
Älskar denna tid! 
Har gjort det ända sedan barnsben.
Dagar som fylls av lek med julklappar som man fått, kompisbus och att man får mumsa julgottigheter tills skålen är tom.


Älskar att pyssla.
Gillar att få ge utlopp för min kreativitet. Antingen på egen hand eller tillsammans med barnen
Jag tycker att det är då som man verkligen är i nuet.






Här har det tillverkats studsbollar i regnbågens alla färger.
Så enkelt men roligt pyssel.






Både jag och maken var lika förväntansfulla som kidsen över hur det slutgiltiga resultatet skulle bli.
Funkar dem?
O ja!
Så här har det studsat bollar både högt och lågt.




Härligt med tid tillsammans.
Tyvärr är det ofta så att dessa stundar inträffar allt för sällan än vad man önskar.
Oftast pysslar barnen med sitt och vi vuxna passar på att beta av to do-listan.


Hoppas att ni har haft en skön helg och en go start på det nya året Vänner!?


Kramillikramar

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar