tisdag 16 februari 2016

Hej Tisdag!

Så härligt att kylan är tillbaka.
Så vitt, friskt ock krispigt ute.
Kan inte bli bättre en sportlovsvecka.




Här jobbar vi på lite till, för att i slutet av veckan ha några dagar ledigt tillsammans.
Ett par dagsutflykter och bio står på agendan.
Behagar snön att ligga kvar, så kommer det att bli en och annan tur nerför backen.
Wihooo!!!



Men nu säger vi hej tisdag och tar en kopp kaffe till,
 så är man strax redo för ännu en arbetsdag.





Har ni sportlov och njuter av kylan Vänner ?!
Eller ligger ni på en solig strand med en mumsig paraplydrink?


Kramillikramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar