lördag 19 mars 2016

Hello Sunshine!

Här var vi uppe med tuppen denna morgon.
Men väcks man av dessa underbara strålar, så kan man ju inte gärna klaga.




Underbart väder i småstaden idag.
Ser framemot att inta årets första kaffe på altanen i dag.
Yeah!



Maken är iväg på måstigheter idag, så jag och barnen ska iväg till grannstaden och fördriva tiden.
Här har vi ätit den sedvanliga helgfrukosten i lugn och ro, samtidigt som vi har styrt upp dagens planer.
Som att vi självklart måste grilla idag. 
Det har vi i för sig gjort titt som tätt hela hösten och vintern, då maken prompt deklarerade att grillen inte åker in i förrådet bara för att sommaren är över.
Behöver jag ens tillägga att han älskar att stå vid grillen... ;-)




Men nu är det dags att hoppa ur myskläderna och svida om till något mer passande, för en dag på stan i vårsolen.
Whoopwhoop!!!



Vad händer hos er denna lördag Vänner?
Måstigheter eller roligheter?


Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar