torsdag 23 juni 2016

Fredagsfeeling!


Torsdag som känns som fredag.
Härlig känsla!



Idag har jag med mig denna goding till jobbet.
Kladdkaka med cheesecake och dulce de leche swirl.
Det är nämligen min tur att stå för "fredagsfikat" den här veckan.




Var bara tvungen att baka denna kaka efter att ha fått nys om den hos denna bloggerska.
Så i fredags när kidsen hade skolavslutning, så serverade jag den här till fikat tillsammans med glass och lättvispad grädde.






BAM! 
Vad god den var.
Den är mäktig, så en liten bit räcker gott och väl.
Kommer att bli en favorit här hemma i sommar.
Så enkel och snabb att fixa ihop.









Så har ni inte redan smakat eller bakat denna mumsighet, så rekommenderar jag er att ni gör det till Midsommarhelgens fika.


Visst är det härligt med kortvecka Vänner!?


Kram Kram


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar