torsdag 29 december 2016

Änglar finns dom?



Jag vill tro att var och en av oss har en egen skyddsängel som följer oss under hela livet.
Jag tycker att tanken är så fin, att det finns någon som har en vakande hand över en här i livet.
Men denna ängel behöver inte vara ett andeväsen.
Många gånger är det en annan medmänniska, som bara råka vara på rätt plats vid rätt tidpunkt.

Så visst finns dom, änglarna!
De finns överallt med sin närhet, styrka och mod.





Likt många andra har influensan intagit detta hus under julledigheten.
Här har vi boostat med praliner, thé och soffläge.
Bästa medicinen om ni frågar mig.




Ännu en dag med sol i småstaden.
Det får vi njuta av med en långpromis.
Bra för både hälsan och själen.


Ta hand om varandra och tveka inte att sträcka ut en hjälpande hand!


Kramillikramar

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar