torsdag 30 januari 2014

Ni får ursäkta!

Men jag är ledsen att säga det, men den här koppar/rosé, guld trenden och jag klickar inte.
Har försökt att anamma denna, men det går bara inte.
Vet inte om det beror på att det påminner allt för mycket om den stil som mina äldre släktingar hade/har. Det hör till det äldre och förgångna på nått sätt om ni förstår mig rätt nu?! 
(Nu tycker jag att de hade/har det mysigt, men det passar inte mig)

Jag ser inte snett på de som anammat denna trend eller tycker att deras hem är mindre fint. Jag respekterar folks tycke och smak! För visst kan de ha det göör snyggt inrett hemma, reportagen i tidningarna och på bloggar är riktigt nice och att prylen är snygg, men gärna i en annan kulör.
Men det är just den lilla detaljen koppar/guld som jag inte tycker är så snygg hos dem.












Nu är jag ingen trendslav, utan köper och införskaffar det jag/familjen gillar.
Samt att jag har svårt att haka på det senaste. Jag måste liksom suga på karamellen ett tag för att känna om den/det verkligen är jag.
Boring person- I know!
Konsumtionssamhället skulle gå under om det bara fanns sådana som mig. ;-))


So long Vänner!


Kramar



Bilder lånade från rum21skonahemscandinaviandesign

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar