torsdag 30 januari 2014

Minifredag och boostingtips från Bolibompa!

Då var hela familjen samlad igen.
Känns som en minifredag här hemma och jag njuter.




Idag har barnen spanat mer på alla människor som har passerat resecentrum än tåg. Jag var inte sämre jag, utan jag glodde på rätt bra jag med. ;-))
Det var otroligt mycket folk idag. 


Men nu myser vi i lugnet här hemma. 
Barnen borstar tänderna samtidigt som de drar igenom alla veckans händelser för maken.




Sitter och boostar mig med denna kombo.




Ett recept snott rakt av från Bolibompa.

Pressa 2 apelsiner.
Häll 1-2 dl blåbär i en bunke. Häll på den pressade apelsinjuicen.
Mixa med mixerstav.
Klart!
Det är supergott och nyttigt!!



Kramillikramar



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar