fredag 31 januari 2014

Att unna sig en godbit eller två!



Sämre kan man ha det en fredagkväll!
Sitter här och smuttar på en favorit i repris, blåbär mixade med färskpressad apelsinjuice, i väntan på att maten ska bli klar.
Tyckte att jag var värd en tidning och en triss idag. Vi fick nämligen tillbaka resultatet av senaste tentan och med det resultatet, så ska jag vara mer än nöjd.


Är fortfarande snuvig i nosen, så här blir det snart filmtime och en mumsmumsig soppa att mätta magen med.
Vet dock att det gömmer sig en chokladkaka i skafferiet, får se om det slinker ner en ruta eller två, tre....


Hoppas att ni har en skön helgfeeling i kroppen!


Kramar på Er





Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar