lördag 1 februari 2014

Snölekar!

Här har det varit snölekar hela förmiddagen.







Kidsen stora som små, var så duktiga att pulsa upp för den långa backen utan gnat och tjat.


 Var knappt vi vuxna fick plats i pulkorna men skam den som ger sig. Det är ju så förbenat kul att susa ner och höra barnens skratt som kommer från maggropen.




  Det finns ett perfekt åkapulkaställe bara en liten bit utanför småstaden.
Så kul att åka med sina egna barn i de backar som man själv susade nedför som liten.







Efteråt så värmde vi oss med varm choklad och ostmackor.
Gottgott och myspysigt!


Nu sitter barnen med rödmosiga kinder under filten i soffan och laddar upp för dagens nästa äventyr.


Finfin lördag vänner!


Stora Kramar




Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar