måndag 17 mars 2014

Jag finns men...!

Jag är här om än något distanserad.
Det är lite mycket just nu, så det gäller att ha tungan rätt i mun och inte trassla ihop alla trådar.
Men inget som jag vill tynga Er med!


Lillfian är snuvig och hostig.
Så hon är hemma idag med maken.
Men inte drar hon ner på sitt tempo för det (vartfårbarnenallsinenergiifrån?). 
Här det kalas för ett gosedjur som fyller år dagen till ära.
Så det är just nu movie time på kalaset. :)







I slutet av veckan är det äntligen dags för den allra sista tentan.
Skönt men också jobbigt.
 Det känns svårare att motivera sig nu, för man är ganska så mör i bollen.
Sedan bär det ut på LIA (lärande i arbete) fram till sommaren.
(Dags att visa om det har satt sig något i knoppen under detta år av konstant pluggande)
Wips, så är snart det första året av studier till ända.






Hoppas att ni har förståelse för att jag tittar in lite sporadiskt denna vecka!?


Kramillikramar



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar