torsdag 20 mars 2014

Ordning och reda!

Jag och mina barn har "lite" olika syn på det här med att ha ordning, "var sak på sin plats" i sina rum.
Dottern tar nog hem första priset!


Det här är vad hon kallar ordning och reda.
Enligt henne vet hon precis vart allt finns och den här ordningen vill hon ha jämt.
hmmm....



Nu när maken har varit hemma med VAB i ett par dagar, så fick HAN nog.
Kors i taket, dra mig baklänges!


När jag kom hem igår eftermiddag, så såg det ut så här i hennes rum.




Det här kallar JAG ordning och reda samt var sak på sin plats.
Nu återstår det bara att se hur länge denna ordning håller....


Hoppas ni har haft en fin vecka Vänner!?
TACK för att ni kikar in.
NI är bäst!


Kramillikramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar