onsdag 23 april 2014

Bara Vara!

Hallå Vänner!
Hoppas ni har landat efter denna fantastiska Påskhelg!?
Den bjöd verkligen på en försmak av sommaren!
Här har vi så smått återanpassat oss till vardagen o dess alla bestyr.
Hejhå vad bilder det har knäppts av denna helg.
Ska snarast få in dem i datorn så att ni kan få se vad vi har haft för oss,
 förutom att mumsa en massa gottigheter.


Denna kväll har jag bara varit. 
Försökt vara i nuet och inte om en stund, imorgon, till helgen eller nästa vecka.
Ibland så behöver man rycka tag i sig själv och låta sig landa innan man ska krypa till sängs.
Jag vet inte hur det är med er? Men min vardag går i ett rasande tempo, frivilligt som ofrivilligt.
Bjuder på denna vackra bild från vår småstad.
Ett ögonblick som jag lyckades fånga i min stund att bara vara här i nuet.





Godnatt raringar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar