torsdag 24 april 2014

Husvisning och present!

Idag har vi varit på husvisning.
Ett jättefint hus en bit utanför småstaden.
Ett klassiskt rött litet hus med vita knutar och en stor tomt.

Norra Ving Åsalyckorna

Kök

Tyvärr var det bara en vacker fasad.
Vilket fuskbygge!
Så trist, då huset var så fint ( i alla fall utvändigt) i en så vacker omgivning.


När vi kom hem fick jag en liten present av maken bara sådär.
Det är varken min födelsedag eller namnsdag idag.
Han hade vart inne o jobbat i grannstaden och då passat på att ta en sväng i stadens butiker.




Han sprang på denna och tyckte att den skulle passa så bra till mig.
Den kanske skulle hjälpa till att göra löpningen lite roligare.
Jag springer nämligen utan musik i öronen.
Är lite rädd att jag ska bli påkörd då, jag med musik i öronen kanske inte skulle uppmärksamma ett fordon. 
Eller att jag inte skulle uppmärksamma något annat obehagligt,
 då musiken skulle sno min koncentration.
Jag vet att jag är superlöjlig!!
Men nu (måste) jag ju ge det här en chans, 
då maken var så gullig och köpte denna hållare till mig.



Hoppas ni har njutit lika mycket som jag av denna kortvecka!?


Kramillikramar


Bilder lånade från www.hemnet.se.
Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar