torsdag 17 april 2014

För sån é hon!

Hallå raringar!
Hoppas denna påskhelg har startat med bravur!?
Här har vi haft en grym skärtorsdag.
Började med en tandutdragning för sonen. Den allra sista för honom. Han har dragit ett gäng tänder, då han har en lite för trång käke. Så nu blir det tandställning inom kort.
Han har varit otroligt duktig, trots sin rädsla för bedövningssprutan.
Slutresultatet kommer bli kanon.

I eftermiddags var systeryster med dotter över på fika och playtime.
De leker så fint småkusinerna. Det är bara ett år emellan dem.
Så här har det varit Pet Shopoch maskerad för hela slanten.
Har även fyllt kylskåpet till bredden med gottigheter inför den stundanden helgen, 
så oss kommer det inte gå någon nöd på! ;-))










Har ni inte upptäckt den här bloggen ännu, så är det hög tid att ni gör det!
Här får du den brutala vardagen upptryck i fejset utan krussiduller.
Love it!
För sån é hon!!!



Nu drar vi Vänner!

Kram Kram



Bild lånad av ejsas

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar