torsdag 31 juli 2014

Dagen = MORR!

Det är verkligen inte min dag idag.
Dagen började med att jag brände mig ordentligt när jag gjorde mitt morgonkaffe, sedan så välte jag ett glas vatten över min dator. Den dog direkt! Skitkul så här en vecka innan skolstart! NOT!!!!
Jag toppar det hela med att slå i huvudet i bildörren. Ont ont ont!
Skulle helt enkelt inte gått upp idag.
Sammanfattar den här dagen med ett stort MORR!!!

 




En rolig sak idag.
Vi har skördat vår första egenodlade tomat.

 
 
Den smakade himmelskt.
Våra tomatplantor är som en djungel och bär massor av tomater som nu mognar en efter en.
Så kul att det blev en sån succé första gången vi gav oss på att odla tomater.
Detsamma gäller våra gurkor.
Maken har verkligen fått mersmak, så det är tur att vi nu har blivit med hus.
 
 
Nu ska jag dejta Ernst en stund!
 
Kramar
 
 
Bild lånad här.
Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar