onsdag 30 juli 2014

Min dag idag!

Idag är det min tur att fira att man blir ett år äldre.
Har blivit uppvaktad av familjen med gofrulle och vackra hemgjorda grattiskort av barnen.
Ännu en mysig morgon i denna ljuvliga sommarmånad.



Som sagt det är mycket att fira under julimånad här hos oss.
Fast den stora firardagen för maken och mig är vår bröllopsdag som vi medvetet la i anslutning till våra födelsedagar.
Detta då det känns mer underbart att fira kärleken än att man blir ett år äldre för varje år.



Ha det bäst denna lillelördag Sköningar!

Kramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

2 kommentarer:

  1. Grattis Grattis Gumman!
    Hoppas dagen fortsätter med att vara lika härlig!

    Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Tack söta Du!
    Dagen har varit toppen med godsaker och tid med nära och kära!
    Stora Kramar💖

    SvaraRadera