lördag 16 augusti 2014

En tunna!

När jag och maken fyllde år för ett par veckor sedan, så fick vi en grymt rolig present av mina föräldrar.
De brukar vara duktiga mina föräldrar på att ge finurliga presenter.
Vi fick en tunna fylld med behövligheter.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allt som man behöver när man ska måla om i nya huset.
Vi jublar maken och jag!
Huset behöver inte någon större makeover, förutom lite färgförändring i rummen och ett uppfräschat yttertak.
För hej vad huset hojjtar 60-tal gällande färgställning.
Kommer inom kort att lägga upp bilder på huset.
 
 
Hoppas ni har en lika skön och mysig lördag som vi har/haft!?
 
 
Kramillikramar

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar