tisdag 9 september 2014

Gokväll!


Fina småstaden med sin pampiga domkyrka.
Blev en vacker kväll idag.


Som vanligt har vi varit (maken är ännu där och grejar) i huset.
Fått finfin hjälp av morbror och hans fru idag.
En av dotterns bästa vänner med familj var även över och fick sig en rundtur i huset.
Pappsen hade lämnat mattprover till köket.
Vi kommer att lägga in en matta istället för klickgolv där.
Mycket mer praktiskt.


Dottern var inte så hjälpsam idag, men desto mer kreativ med telefonen.





Så rart att hon fotar sina alster.
Många kort blir det! ;)


Ha en fortsatt fin kväll Sköningar!


Kramillikram



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar