fredag 31 oktober 2014

Fin detalj!

Då var sista fredagen för den här månaden här.
Ännu en en månad som bara susat förbi.
Vi kramar ur det sista av denna månad med lite festligheter till kvällen.



Är en "sucker" när det gäller detaljer.
Disktrasor är en sådan.
Men visst är det kul att något som man använder varje dag till diverse slaveri, ändå kan var en fin detalj i köket.



Här i småstaden har vi en fin liten affär som säljer mycket fint piffpiff och även Malin Westbergs fina disktrasor.
Ett litet tips på hur man lätt och enkelt kan "hotta" till diskbänken.



Ha en toppenfredag Vänner!


Stora Kramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar