onsdag 12 november 2014

Ett inrutat liv!

Idag är det företagsbesök på schemat.
Älskar att plugga och få göra en massa roligheter och få nya influenser och möjligheter.
Ett inrutat liv och att alla dagar ser likadana ut, är inget för mig har jag lärt mig ju äldre jag blir.
Men visst kan man inte komma ifrån rutiner och annat "must to do" i vardagen med två barn, men man kan piffa till tiden där emellan.




Huset hur går det med piffandet och boandet?
Efter renovering av kök och sovrum så tog vi en paus och har njutit av det vi har gjort.
Som jag nämnt tidigare så är det inga stora renoveringar som ska göras utan lite målning och nya golv, men det kräver ändå sin tid. 
Men vi stressar inte utan vi tar en sak i taget och planerar, piffar, förändrar, planerar lite till och nyper oss i armen.
Har ännu inte riktgt fattat att vi äntligen har vårt efterlängtade casa.




Den enda stora och viktiga saken innan vintern är att vi får på vårt nya tak på huset. 
Och det är nu på gång.
Wihoo!





Ha det bäst idag Vänner!


Kramikramisar

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar