fredag 14 november 2014

Varit på mässa!

Igår var jag på Elmia och mässan för Norra Europas ledande underleverantörer.
Så roligt att få möta och samtala med olika företag inom den bransch som man nu utbildar sig inom.
Det var en fantastiskt upplevelse och många goda samtal.







Spännande föredrag hela dagen lång






Det fanns en massa gottigottgott som man blev bjuden på.






Det fanns som sagt många spännande företag och man är ju nu än mer taggad inför sin kommande yrkesroll.



Hit åker jag gärna igen!




Ha en fortsatt fin fredagskväll vänner!


KramKram



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar