söndag 7 december 2014

15-års kalas med smaker av julen!

Igår firade vi fina kusin I, som i veckan fyllde 15 år.
För mig kommer hon alltid att vara den lilla busiga 5-åringen med kristyrvita lockar som älskade rosa, prinsessor, glitter och att spexa.
Idag är hon en fin, klok, omtänksam, godhjärtad tjej med ljusa långa lockar.










Det bjöds på massor av mumsiga gottiheter i julens smaker.
När vi åkte hemåt, så stod magen i fyra hörn.
Precis som den ska göra efter ett fantastiskt kalas med nära och kära.


 Hoppas ni har haft en finfin helg Vänner!


Natti Natti


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar