torsdag 11 december 2014

Att tjuvstarta!

Häromkvällen så tjuvstartade vi julen lite.


Med en minijultallrik med några av favoriterna från julbordet.
Måste man, så måste man! ;)
Sååå gott det var!


Hur är det med er ute i stugorna?
 Har julfeelingen infunnit sig eller känner ni som jag och merparten av mina vänner att det går trögt att få till den?
Vet ej om det beror på det milda vädret eller på att det har varit en så busy höst.
För det känns som om det var igår som man började jobb och skola efter sommaren.
Det är då man inser att hösten har gått i en raketfart.
Men jultallriken var allt lite behjälplig till julkänslan.



Natti Natti från en riktig jullover


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar