söndag 21 december 2014

Livstecken!

Här har det varit en vecka kantad av sjukdomar.
Därav min frånvaro här inne.
Först ut var lillfian och sedan var det min tur.
Tur att maken hann att komma hem från jobb i vår huvudstad, innan jag intog soffläge ett par dagar.
Men nu så är vi på banan igen.





Så fint julpyssel som dottern kom hem med i fredags. Det piggade verkligen upp min dag.
Hon var så stolt när hon packade upp sakerna en efter en.
Känns nästan som julafton, var hennes kommentar!
Lilla sötnöten!



Hoppas att ni har haft en fin vecka och helg, så här näst in på jul.
Samt att ni har fått vara friska!



Kram Kram


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar