tisdag 16 december 2014

That´s my style!

För ett tag sedan när jag var på jakt efter luciakläder, så sprang jag på min blivande julklänning
Me happy!
Hör och häpna! Den är inte svart, utan mörkblå och vit. Jag vågar att kliva ur min "svartaklädtrygghetszon" ;)
Jag är inte så mycket för "festklänningar". De har en tendens till att bara bli hängande i min garderob i väntan på nästa glammiga fest att piffa upp sig inför.
Jag gillar klänningar som man kan ha både till vardags och fest. 
Genom att variera med lite olika accessoarer till, så kan man välja att vara fab eller casual.
That´s my style!





Nu blir det en kopp thé och en djupdykning ner i dessa magasin som kom med posten idag.




Bara 8 dagar kvar till jul Vänner!
Har två små här hemma som räknar ner dagarna med stor iver.


Natti Natti

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar