fredag 30 januari 2015

Den bästaste dagen!

Då var ytterligare en vecka till ända och familjen är åter samlad.
Bara älskar fredagar!
Efter jobb och skola så ska det inhandlas lite gottigheter till kvällen.
Är grymt sugen på att göra en egen pizza.
Så det får det nog allt bli!




Hemmet börjar så sakteligen att ta sin form.
Vi kör "no stress" och känner efter hur vi vill ha det.
I sovrummet är det lite tavlor som ska upp på väggarna,
 samt att en taklampa ska inhandlas. 
Har äntligen bestämt mig för vad jag vill ha.
Sedan så är det klart där inne.





Hoppas ni får en riktigt fin fredag Vänner!


Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar