lördag 31 januari 2015

Klapp på axeln!

Jag är så dålig på att klappa mig själv på axeln och vara stolt över mina bedrifter.
Mina år av studier är snart till ända och examensarbete står för dörren.
Så jag kände att nu var det dags att unna mig själv något.
Så jag har slagit till på en ny telefon.
Denna är min "klapp på axeln" och en morot för de sista månaderna som återstår av mina studier.



Det var med stor vånda och förväntan som jag satte mig i skolbänken för snart två år sedan.
Hur skulle detta gå?!
Bryta upp från en fast tjänst, rodda logistiken med hus, hem och barn.
Skulle jag verkligen fixa detta?




Studierna har gått jättebra!
Finfina resultat efter varje kurs.
Nog har det varit tufft att få till lästid med en familj omkring sig, men jag har haft ett enormt stöd av min make.
Han har inte tvivlat på min förmåga en endaste gång.
Han har backat mig till 100% i detta beslut.
Tack älskade A!


Hoppas ni har kommit in i helgfeelingen?!
Här pysslar vi och njuter av helgen!



Kram på ER


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar