måndag 21 oktober 2013

Gamla saker och minnen!


När dottern fyllde 4 år för ett par månader sedan, så fick hon bland annat en dockvagn.
Inte en som är rosa,lila eller ny.
Utan MIN gamla dockvagn.




Lite solblekt och definitivt inte rosa eller lila men ack så uppskattad.
Riktigt roligt att mamma och pappa har sparat den i alla år och att dottern uppskattar den.

Ibland är inte det nyaste och dyraste det roligaste!

Vad dottern inte vet att när hon börjar att leka med Barbie på allvar, så finns det en STOR låda som väntar på henne hemma hos mormor och morfar.
Jag längtar lite också att få dyka ner i lådan och uppleva gamla minnen.
Jag fullkomligt älskade att leka med Barbie.
Jag och min lillasyster byggde bland annat en scen av bananlådor som vi klädde med ugnsfolie inuti och mamma hjälpte till att fixa instrument och belysning.

Det var tider det!!!


Pöss o Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar