lördag 25 oktober 2014

Mumsig nyhet och Halloweenförberedelser!

Affärerna verkligen exploderar av olika nyheter just nu.
Allt med en touch av pepparkaka eller saffran.
Vi är inte sämre vi än att vi går på detta och denna nyhet slank ner i korgen häromdagen.





Förpackningen var ju bara för söt.
Innehållet fick tummen upp av både små och stora.


Här hemma kommer vi inte undan Halloween.
Lillfian och jag inhandlade diverse pynt häromdagen.
Pumpor i olika storlekar som placerat ut både inne och ute, ljus i halloweenfärger och lite piffpiff att ha på sig.





De här diademet var bara ett måste enligt dottern.
Inte så skrämmande, men väldigt sött med de små fladdermössen.



Hur gör ni där ute i stugorna?
Går bananas med Halloweenpiff eller inte!?



Kramis Kramis



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar