torsdag 25 februari 2016

Glädje och vemod!

 Då var det snart helg igen.
Ännu en vecka som har susat förbi med viktigheter och roligheter.
Men även en hel del glädje och vemod.




Nästa vecka så bär det iväg på nya äventyr.
På tisdag börjar jag på mitt nya jobb. Ska bli såå spännande!
Känslorna bubblar.
Är både nervös och så glad.
Känner en sån glädje över det nya som väntar, men även vemod över att lämna det trygga och invanda, samt alla goa kollegor som man har haft så kul ihop med.




Men nu kickar vi igång denna torsdag med en riktigt gofrulle och livselixiret kaffet.
Full fart mot helgen!



Går man alltid samma väg, så får man aldrig se något nytt!



Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar