tisdag 8 mars 2016

Too early!

Uppe alldeles för tidigt denna morgon.
Hua!!
Kvällsmänniska som jag är, så är det en pers övriga vardagsmorgnar att ta sig upp. 
Men att stiga upp vid fyratiden var en aningens för tidigt.
Idag vankas det nämligen leverantörsbesök norrut. Ska bli spännande!
Så här sitter jag och vaknar till så sakteligen med en kopp kaffe och kikar in till er.




Det sägs att en kvinna inte kan ha alltför många väskor.
Jag tillhör tyvärr kategorin som använder mina väskor tills dess att de i stort sett faller isär.
Så var nu fallet.
 Denna sköning tilltalade mig skarpt, så den klickades omedelbart hem.




Älskar att nätshopa.
Så smidigt!
Man kan sitta i lugn och ro och kika runt.
Så skönt att slippa trängas med en massa andra och att inte behöva tränga sig in i ett trångt provrum med en belysning som inte är av denna värld.


Väska från HM



Finfin tisdag till er Vänner!


Kram Kram


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar